نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1596
-
الف
+

تلویزیون طبی «چراغ» در کابل افتتاح شد

شبکه تلویزیونی طبی «چراغ» با کسب مجوز از وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان، افتتاح و آغاز به کار کرد.

شبکه تلویزیونی طبی «چراغ» با کسب مجوز از وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان، افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش آی فیلم 2، معاون علمی موسسه تحصیلات عالی طبی چراغ ، گفت: «این موسسه با درک مسئولیت خویش در قبال بهبود طبابت و صحت در افغانستان، این شبکه تلویزیونی را راه‌اندازی کرده است».

«عبدالله عبدالله» رئیس اجرائیه افغانستان در مراسم افتتاحیه تلویزیون طبی چراغ، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای تهیه‌کنندگان این شبکه، گفت: «امروز همه مردم افغانستان به تلویزیونی مانند تلویزیون طبی چراغ نیازمند هستند و امیدواریم که همکاری خوب با تلویزیون طبی صورت گیرد».

«عبدالله» افزود: با توجه به اهمیت این تلویزیون، حضور وزیران، وکلا و نمایندگان در این افتتاحییه حتمی می‌باشد.

رییس اجرایی دولت وحدت ملی علاوه کرد : این تلویزیون می تواند مردم را از آخرین انکشاف و دست آورد های طبی آگاه سازد. به گفته وی تلویزیون طبی چراغ نقش مشاور صحی را در جامعه بازی خواهد کرد .

داکتر «چراغ علی چراغ » موسس موسسه تحصیلات عالی چراغ و تلویزیون طبی چراغ هدف از ایجاد این تلویزیون را همگانی کردن آموزش های طبی و پیش گیری از امراض مفید دانست وگفت که این تلویزیون می تواند جامعه را در برابر معلومات نادرست طبی همکاری کند.

«همایون مصطفی» معاون علمی موسسه تحصیلات عالی طبی چراغ نیز به مناسبت افتتاحیه تلویزیون طبی چراغ، گفت: «محور اصلی نشرات این شبکه، موضوع‌های مرتبط با صحت و آموزش صحی بوده و جای بسی خوشبختی است که ما در مراسم افتتاحییه اولین تلویزیونی طبی چراغ هستیم.»

وی در ادامه افزود: «آگاهی‌دهی از انکشاف‌ها در عرصه صحت و مسائل مختلف صحی جامعه از دیگر بخش‌های مهم این تلویزیون خواهد بود.»

 م ح/ ن ذ

نظر شما
ارسال نظر